Dinsdag 28 juli

28 juli 2015 - Hjelmeland, Noorwegen

Vandaag de z.g. "preekstoel" beklommen. Een rotsplateau 600 meter boven het fjord. Het was een hele klim, en vanwege het feit dat deze wandeling in alle gidsjes e.d. In opgenomen, waren er nog een aantal busladingen met wandelaars, de ene wat behendiger dan de ander die deze tocht maakten. Maar , eerlijk is eerlijk, het was echt de meoite van de klim waard, de tocht zelf was fascinerend, maar de het  uitzicht vanaf het plateau ook spectaculair. Gisteren een hele mooie dag en een fantastische zonsondergang, zie fotos.

1. Jenny:
    3 augustus 2015
    Met spijt moet ik erkennen dat ik niet zo'n trouwe block-ster ben als jij, Ankie. En ik vond het zoo leuk om jouw, bijna dagelijkse reacties te krijgen. Ik heb het gewoon te druk gehad.
    Van Heidi, kort bezoekje gisteren op de tuin, begreep ik dat jullie weer in het land zijn. Terug thuis na een fijne vakantie.
    Dan weer live verhalen. Wel zo leuk.
    Ook van de foto's. Vooral de laatste van DE ROTS. Indrukwekkend hoor.